دیدارهای نوروزی مسئولان پر حاشیه شد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 60183
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




 

بالاخره انتصاب مرتضوی به سمت مدیر کلی صندوق تامین اجتماعی کار دست وزیر کار داد و طرح استیضاح وی با نوزده امضا در اولین روز کاری مجلس در سال جدید اعلام وصول شد. اما در همان روز چهارشنبه بحث جلسه استیضاح کنندگان با هیات حل اختلاف دولت و مجلس منتشر شد که مورد موافیت دو طرف قرار گرفت. موضوع این بود که دو طرف می دانستند که وزیر کار در انتصاب مرتضوی تصمیم گیرنده نهایی نبوده و این شخص رئیس جمهور بوده که وی را به این سمت منصوب کرده، از این رو استیضاح شیخ الاسلامی را بی نتیجه می دانند. نمایندگان همچنان خواهان کنار گذاشته شدن مرتضوی هستند و تنها به این شرط حاضرند دست از استیضاح بردارند. حالا باید دید این تهدید مجلس که در زمان معاونت ملک زاده در وزارت خارجه جواب داد و کار به استیضاح صالحی نکشید برای برکناری مرتضوی هم جواب می دهد؟ در آخرین ساعات روز گذشته هم خبر نامه رئیس جمهور به رئیس شورای حل اختلاف منتشر شد که در ان از وی خواسته بود تا موضوع استیضاح وزیر کار، حل و فصل شود. در هفته های اتی مشخص خواهد شد که آیا شیخ الاسلامی باقی خواهد ماند یا مرتضوی؟
دیدار نوروز احمدی نژاد با برخی نمایندگان مجلس
 
 

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با شاهکار استقلال و پرسپولیس به پایان رسید. به این ترتیب که در روز سه شنیه این هفته ابتدا استقلال در آزادی میزبان الجزیره امارات بود و با شکست دو بر یک برابر این تیم به رکورد شکست ناپذیری تیم های ایرانی برابر اماراتی ها در تهران پایان داد. در سوی دیگر روز چهار شنبه پرسپولیس در قطر تیم خوب الغرافه را سه بر صفر در خاک این کشور شکست داد تا انتقام شکست سنگین پنج بر یک سه سال پیش را گرفته باشد. سپاهان هم  همچنان به حضور مقتدرانه خود در لیگ قهرمانان ادامه می دهد و لخویای قطر را در اصفهان دو بر یک شکست داد
 

پارک ملی گلستان یکی از نقاط دیدنی و گردشگری است اما به دلیل عدم توجه گردشگران نوروزی پوشیده از زباله شده که موجب آلودگی محیط زیست شده و خطر نابودی و آتش سوزی را به همراه دارد.
 

اولین روز کاری مجلس در سال جدید علاوه بر دید و بازدید عید نمایندگان با اظهارات علی لاریجانی در خصوص نشست دوستان سوریه در ترکیه همراه بود. رئیس مجلس ایران، «کنفرانس دوستان سوریه» را که در استانبول ترکیه برگزار شده بود، اجلاس کشورهای رشوه‌دهنده به اسرائیل نامیده بود. ماجرایی که پس از حذف استانبول از میزبانی مذاکرات ایران و گروه 1+5 باعث شد تا وزارت خارجه این کشور واکنش نشان دهد و سفیر ایران در ترکیه را به دلیل "توضیح در خصوص اظهارات مقام‌های ایرانی" احضار کند. اما علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با داوود اغلو بیان داشت که این اظهارات موضع رسمی ایران در خصوص این نشست نیست. پیش از این هم در خصوص تغییر مکان گفتگوهای ایران و ترکیه بحث های درگرفته بود و صالحی یکی از مهم ترین مخالفان تغییر مکان گفتگوها از استانبول به بغداد بود.
 

بارش زیاد باران باعث آب گرفتگی معابر شهری در قم شد ه و مشکلاتی را برای شهروندان قم ایجاد کرده است.
 
 

آزادسازی کشتی تجاری حامل 10 هزار تن کالا به مقصد ایران توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.
 
 

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س)با حضور مردم عزادار و عاشقان اهل بیت(ع) در قم برگزار شد.
 

رکوردگیری تیم ملی جوانان و بزرگسالان وزنه برداری ایران
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 9:28 ::  نويسنده : Hadi